lördag 7 februari 2015

Mår B-R-A!

Skriver sällan, då jag tycker Blogger fungerar uselt från mobilen och jag sällan sitter framför datorn, men jag mår BRA, så det är inte därför det är tystnad från min sida. 

Har jobbat heltid sedan tre månader tillbaka, och tycker det är härligt att vara tillbaka på jobbet och att träffa mina fina arbetskamrater igen. 

Njuter av vardagen på ett sätt som jag inte gjort tidigare, och försöker tänka på att ta mig tid att göra små saker som glädjer mig själv och andra, om det så bara är en sådan liten sak som att skicka SMS till en vän som är hemma i förkylning. 

Har äntligen tagit upp mitt intresse för fotografering, och varit med på några fotopromenader. Förstå mig rätt; jag är en glad (mycket glad!) amatör men jag tycker det är roligt, och det är det viktigaste. Idag var jag på promenad och tog lite bilder med olloclip (makroobjektiv) på mobilen. Små gräsvippor och blommor i röllekastorlek syntes genast bättre. 




2 kommentarer:

  1. Härligt att du mår bra! :)
    Jättefina bilder och att vara en mycket glad amatör är inte illa, det kan man komma långt på. :)
    Här har det inte blivit mycket gjort på sista tiden mer än en massa funderingar och grubblingar, vi hade tyvärr rätt i våra misstankar ang arvet efter farmor så jag skall träffa en advokat på onsdag så får vi se hur vi går vidare.
    Kram! Eva

    SvaraRadera
  2. Åh, så trist att farhågorna besannades. Man vill ju inte tro att det ska vara så. :-( Hoppas att det reder upp sig. Kram Karin.

    SvaraRadera